Kontakt og FAQ
Kontakt
Support
Denne webshop drives af Dash Two. Alle spørgsmål vedrørende webshop ordrer rettes mod deres support-team.
Jons Madklub
c/o: Dash Two ApS
Sønderskovvej 8
8362 Hørning
Denmark
CVR: 36966394
Mail: [email protected]
Telefon: +45 53 57 06 70
Bemærk: Dash Two kan kun hjælpe med spørgsmål vedr. webshop-ordrer
Kommercielt samarbejde
For kommercielt samarbejde kontakt mig direkte på
Kontakt Jon
For bestilling af pizzakursus, bagekursus eller andre fede events/arrangementer, så skriv til mig direkte på
FAQ: Ofte stillede spørgsmål
Normalt afsendes pakker herfra indenfor 24 timer. Det betyder at du vil modtage din pakke indenfor 1-2 arbejdsdage, hvis den sendes inden for landets grænser.
Hvis din pakke skal sendes til Grønland, Færøerne eller udlandet tager det længere tid, da vi samler flere pakker før vi sender dem, for at holde prisen nede. Det betyder at det kan tage op til 6 uger før du modtager din pakke, men som oftest tager det ikke mere end 2 uger.
Hvis der er en eller flere forudbestillingsvarer i din ordre bliver den ikke sendt før alle varerne kommer på lager. Hvis du ønsker at modtage nogle af varerne inden forudbestillingsvaren kommer på lager, skal du lægge særskilte ordrer.
Hvis du har opgivet den forkerte e-mailadresse, adresse eller telefonnummer er det vigtigt at vi får det at vide.
Hvis du ikke får en bestillingsbekræftelse, kan det være et tegn på at du har opgivet den forkerte e-mailadresse, men tjek lige spam-mappen i dit mailprogram.
Hvis du tror du har opgivet den forkerte adresse eller telefonnummer kan du altid kontakte os på [email protected]
Hvis din vare er skadet i transporten er det vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt på [email protected].
For at vi kan hjælpe dig bedst muligt skal du i din mail oplyse dit ordrenummer, og vedhæfte billeder, som vi kan sende videre til vores pakkeservice. Vi har brug billeder af:
– Hele pakken med synligt pakkelabel
– Nærbilleder af skaden på varen
– Nærbilleder af skaden på pakken/emballagen, hvis den er synlig.
Alle laver fejl, selv os, men vi sætter en ære i at rette vores 😉
Hvis vi har sendt dig en forkert vare er det vores fejl, og du skal derfor kontakte os på [email protected]
For at lette vores arbejde er det en god ide at oplyse dit ordrenummer.
Du kan returnere din vare ved at bruge vores returservice.
Bemærk:
Skal du returnere en ovn, skal den special håndteres. Kontakt derfor [email protected]
Da vi ikke kan garantere, at en given vare altid er på lager, har vi ikke en bytteservice. Hvis du ønsker at ombytte en vare skal du bruge vores returservice.
Du sender din vare retur og kan så selv gå ind og bestille en ny i den rigtige størrelse, hvis du ønsker det. Når vi modtager din pakke, returnerer vi pengene for den returnerede vare.
En forudbestilling, eller pre-order, er en vare der ikke er produceret endnu.
Som oftest er det et nyt design, hvor vi tester efterspørgslen inden det bestilles til lager. Det betyder at forudbestillingsvarer har en dato hvor de, så at sige, lander i butikken. Det er den dato vi forventer at varerne vil blive sendt ud.
En print-on-demand vare er en vare der bliver trykt specielt til dig. Det betyder at det ikke er varer vi har på lager, og at der derfor vil være en længere leveringstid – som oftest 10-14 dage, men af og til lidt længere.
Det betyder også at du ikke kan returnere en print-on-demand vare medmindre den er defekt.
Dash Two er en virksomhed, der hjælper kreative mennesker med at lave og drive webshops. Det betyder at vi står for alt det praktiske som forsendelse, lagerstyring, webshop og kundeservice.
Du handler altså med Dash Two, når du handler på dette websted, og Dash Two handler på vegne af shopejeren. Læs mere om Dash Two her.